آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی

این روزها از هر کوی و برزن که عبور میکنیم تابلوی مراکز زیبایی به چشممان می خورد. ویژه ترین آن ها را می توان تابلوی مرکز کاشت ناخن دانست. همین موضوع نشان می دهد که بازار کار کاشت ناخن حسابی داغ است. تعداد زیادی از بانوان خوش ذوق و هنرمند به این حوزه از خدمات زیبایی علاقه مند شده اند و در این حیطه فعالیت می کنند. آموزش کاشت ناخن با خلاقیت، هنر، سلیقه و تکنیک در هم آمیخته است. افرادی می توانند در این حیطه به موفقیت برسند که آموزش کاشت ناخن را به طور اصولی و تحت نظر آموزشگاه های معتبر دریافت کرده باشند. در این مطلب قصد داریم شما را با آموزش صفر تا صد کاشت ناخن و چشم اندازهای این حرفه آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

آموزش کاشت ناخن مختص بانوان هنرمند و باهوشی است که به دنبال درآمد بالا هستن
آموزش کاشت ناخن مختص بانوان هنرمند و باهوشی است که به دنبال درآمد بالا هستن

صفر تا صد آموزش کاشت ناخن

آموزش کاشت ناخن می تواند شما را در مسیر محقق کردن رویاهایتان موفق کند. هر چند که شروع این مسیر پر از چالش های گوناگون خواهد بود اما زمانی که با روال این حرفه آشنا شوید، خواهید دید که چگونه عاشق کارتان خواهید شد. برای جذب مشتری در این حرفه لازم است که خدمات درجه یک ارائه دهید. لازمه چنین چیزی شرکت در کلاس های تخصصی صفر تا صد آموزش کاشت ناخن است. اما چگونه می توان مطمئن بود که تمام تکنیک ها، فوت و فن ها و مهارت های اساسی این هنر به صورت کامل آموزش داده می شود؟ پاسخ ساده است؛ با حضور در آموزشگاه های معتبری که مدرک بین المللی اعطا می کنند.

یکی از مهمترین مواردی که در آموزش کاشت ناخن بدان پرداخته می شود حفظ سلامت و زیبایی ناخن ها است. در آموزش کاشت ناخن شما یاد می گیرید که چگونه هم سلامت ناخن ها را حفظ کنید و هم به زیبایی آن ها بپردازید. ناخن های کاشته شده اگر به شیوه اصولی اجرا شده باشند به هیچ عنوان دچار ترک خوردگی، شکنندگی و معضلاتی چون قارچ نمی شوند.

آموزش کاشت ناخن شامل تکنیک های مختلفی می شود. اساسا برای اینکه به یک ناخن کار قهار و حرفه ای بدل شوید لازم است که با این تکنیک ها آشنایی داشته باشید. اما تکنیک های کاشت ناخن شامل چه تکنیک هایی می شود؟ در ادامه خواهیم گفت.

مدرک کاشت ناخن بین المللی
مدرک کاشت ناخن بین المللی

کاشت ناخن پودری، کاشت ناخن ژل، کاشت ناخن قالبی، کاشت ناخن با مواد گیاهی، کاشت ناخن گلیتر، کاشت ناخن به روش دیپینگ، کاشت ناخن سیلک، کاشت ناخن میکس، کاشت ناخن مرمریت، کاشت ناخن فرنچ و بیبی بومر و تیپ گذاری همگی از جمله تکنیک های مهمی هستند که در دوره صفر تا صد آموزش کاشت ناخن به شما آموزش داده می شوند. بسیار مهم است که به عنوان یک ناخن کار حرفه ای با روش های مختلف آشنایی داشته باشید.

برای تبدیل شدن به یک ناخن کار حرفه ای باید از آموزش صفر تا صد کاشت ناخن بهره مند شوید.
برای تبدیل شدن به یک ناخن کار حرفه ای باید از آموزش صفر تا صد کاشت ناخن بهره مند شوید.

نکته مهمی که در آموزش صفر تا صد کاشت ناخن به آن پرداخته می شود، انجام کاشت با توجه به آناتومی ناخن مشتری است. برخی مشتری ها دارای ناخن های کشیده هستند، برخی ناخن های قاشقی دارند، برخی دارای ناخن هایی مسطح هستند و برخی ناخن های بسیار کوچکی دارند. این شما هستید که باید به عنوان یک ناخن کار حرفه ای با توجه به فیزیک دست مشتری و آناتومی ناخن او، دیزاین و تکنیک مناسب کاشت ناخن را انتخاب کنید. و این دقیقا همان چیزی است که در آموزش صفر تا صد کاشت ناخن به آن پرداخته می شود.

شما در دوره آموزش کاشت ناخن با ابزارهای مختلف این حرفه آشنا خواهید شد. از سوهان برقی و دستی گرفته تا نیپر، انواع قلم ها، کاتر تیپ ناخن، فرمر، کروم، ژل، نگین، پودر، فویل و دستگاه UV و LED. استفاده صحیح از این ابزارها در کنار یادگیری اصولی سوهان کشی، دیزاین و صدف سازی و مواد گذاری شما را به فردی حرفه ای در کاشت ناخن تبدیل می کند.

دوره های آموزش کاشت ناخن شامل دوره های مبتدی و مقدماتی و دوره های حرفه ای و پیشرفته می شوند. شما می توانید با شرکت در دوره آموزش صفر تا صد کاشت ناخن از محضر اساتید خبره بهره مند شوید. محیط آموزشگاه محیطی آرام و تمیز می باشد و تمامی لوازم مورد نیاز شما در دسترس تان خواهد بود. هزینه مناسب و اقتصادی دوره، ارائه مدرک معتبر بین المللی، پشتیبانی قوی و آموزش کاشت ژورنالی نیز از دیگر مزایای شرکت در دوره آموزش کاشت ناخن این آموزشگاه است.

چشم انداز آموزش کاشت ناخن در بازار کار

اگر بخواهیم از چشم انداز و افق های دوردست آموزش کاشت ناخن بگوییم باید به افق های روشن این مسیر اشاره کنیم. بازار کار کاشت ناخن در ایران به قدری پر رونق و داغ است که کافیست مهارت های پایه ای این حرفه را به خوبی بیاموزید. آنگاه خواهید دید که خیل عظیم مشتریان چگونه به سمت سالن شما سرازیر می شود. شما می توانید در مدت زمان کوتاهی از یک مرکز کاشت ناخن نقلی به یک سالن بزرگ برسید.

بازار کار کاشت ناخن رو به افق های روشن می رود
بازار کار کاشت ناخن رو به افق های روشن می رود

شاید برای شما جالب باشد که بدانید آموزش کاشت ناخن می تواند حتی روند مهاجرت را برای شما ساده سازی کند. صنعت زیبایی نه فقط در ایران بلکه در تمام نقاط دنیا در حال رشد است. در سال های اخیر تب و تاب مهاجرت به کشورهای اروپایی و آمریکایی بحث داغ روز بوده و همچنان نیز به این بحث پرداخته می شود. شما می توانید با دریافت مدرک بین المللی کاشت ناخن که از فنی حرفه ای دریافت می کنید، موفق به مهاجرت شغلی شوید. دریافت مجوز کار با مدرک معتبری که در دست دارید کار سختی نیست. چشم انداز کاشت ناخن در ایران بسیار روشن است. میل به زیبایی سیری ناپذیر است و می توان با قاطعیت گفت که آینده بازار کار کاشت ناخن با جهش فوق العاده ای همراه خواهد بود.

مهمترین سرفصل های آموزشی در آموزش کاشت ناخن

تصور میکنید فرق بین یک ناخن کار چیره دست و مسلط به این حرفه با یک ناخن کار معمولی چیست؟ چرا برخی ناخن کاران درآمدهای میلیاردی از این حرفه کسب می کنند و برخی دیگر در این حرفه شکست می خورند؟ ما به شما خواهیم گفت. دلیل این موضوع چیزی نیست جز کیفیت آموزش اولیه. چنانچه سرفصل های آموزش کاشت ناخن سرفصل های تخصصی، جامع و کامل باشند، یقینا شما نیز به عنوان یک هنرجو مهارت بیشتری در کارتان پیدا می کنید. تفاوت ناخن کاران حرفه ای و معمولی در نکات ریزی است که حرفه ای ها می دانند و دیگران از آن بی خبرند. برای دانستن این نکات ریز باید آموزش کاشت ناخن را نزد اساتید خبره دریافت کنید.

سرفصل های آموزش کاشت ناخن باید جامع و کامل باشند.

تعدادی از مهمترین سرفصل های آموزش کاشت ناخن که شما را در نهایت به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل می کنند به شرح زیر هستند:

  • آشنایی با آناتومی ناخن
  • آموزش بهداشت ناخن ها و اصول ضدعفونی کردن ابزارها
  • آشنایی با ابزارهای کاشت ناخن
  • آشنایی با تکنیک ها و روش های کاشت ناخن
  • آموزش زیرسازی ناخن
  • آموزش سوهان کشی و مواد گذاری صحیح
  • آشنایی با انواع اکسسوری ناخن
  • استفاده از تجهیزات الکتریکی برای خدمات ناخن
  • مراقبت ازناخن و پوست دست (مانیکور)
  • مراقبت ازناخن و پوست پا (پدیکور)
  • طراحی ناخن با مواد گیاهی و شیمیایی
  • فناوری مراقبت و اصلاح عیوب ناخن
  • رفع عیوب ناخن با مواد گیاهی و رزینی
  • آموزش انواع طراحی و دیزاین ناخن
  • آموزش ترمیم و ریموو ناخن

لازم به ذکر است که سرفصل های آموزش کاشت ناخن با توجه به مقدماتی یا پیشرفته بودن دوره، تعداد جلسات، شیوه تدریس مربی و اهداف آموزش متفاوت می باشد. با این حال تمام سعی ما بر این بوده است که جامع ترین سرفصل های آموزشی را برای علاقمندان کاشت ناخن جهت ورود پرقدرت به بازار کار تدارک ببینیم.

دریافت مدرک معتبر بین المللی با آموزش کاشت ناخن

یکی از مهمترین مزایای بهره مند شدن از آموزش کاشت ناخن، دریافت مدرک معتبر بین المللی است. این مدرک مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای کشور بوده و در خارج از ایران نیز دارای اعتبار می باشد. شما به واسطه این مدرک می توانید اقدام به تاسیس مرکز خدمات دهی کاشت ناخن، تدریس و آموزش کاشت ناخن نمایید. در واقع مدرک بین المللی کاشت ناخن این امکان را به شما می دهد که هم از طریق خدمات دهی کسب درآمد کنید و هم از طریق تدریس و آموزش. اگر می خواهید در حرفه کاشت ناخن به رسمیت شناخته شوید باید حتما مدرک معتبر فنی حرفه ای داشته باشید.

سرفصل های آموزش کاشت ناخن باید جامع و کامل باشند.
سرفصل های آموزش کاشت ناخن باید جامع و کامل باشند.

درامد کاشت ناخن چقدر است؟

تا همین چند سال پیش وقتی صحبت از درآمدهای کلان به میان می آمد مشاغلی مثل پزشکی، مهندسی و برنامه نویسی در صدر بودند. امروزه روز اما ورق برگشته است و برگ برنده در دستان صنعت زیبایی است. آموزش کاشت ناخن می تواند شما را به درآمد رویایی برساند. در بین تمام خدمات زیبایی از جمله کاشت ناخن، کاشت مژه، اکستنشن مو و خدمات پاکسازی پوست می توان رتبه اول درآمدزایی را به کاشت ناخن داد. درامد کاشت ناخن قابل قیاس با سایر حرفه های مرتبط با خدمات زیبایی نیست. کافیست دل به کار دهید و از آموزش های تخصصی و قوی بهره مند شوید. آنگاه خواهید دید که چگونه در درآمدزایی از رقبا سبقت می گیرید.

بانوان خوش سلیقه و خوش استایل همیشه توجه ویژه ای به ناخن های خود دارند. داشتن ناخن های براق، شیک و دیزاین شده می تواند زیبایی دست و پاهای شما را دو چندان کند. در آموزش کاشت ناخن شما فقط یک هنر را نمی آموزید بلکه شیوه درآمدزایی از آن را فرا خواهید گرفت. به شرطی که در دوره های آموزشی همراه با مدرک فنی حرفه ای شرکت کنید. کافیست پای صحبت های سالن داران و ناخن کاران بنشینید و از درآمد ماهانه آنها سوال کنید تا متوجه شوید که آموزش کاشت ناخن تا چه حد می تواند شما را در تحقق رویاهایتان کمک کند.

معتبر بودن مدرک کاشت ناخن اهمیت بالایی دارد
معتبر بودن مدرک کاشت ناخن اهمیت بالایی دارد

آینده شغلی کاشت ناخن چگونه ارزیابی می شود؟

آینده شغلی کاشت ناخن در ایران بسیار امیدوار کننده است. شما می توانید با داشتن مهارت، تخصص و تسلط به تکنیک های این حرفه رقبای خود را به سادگی کنار بزنید و سری میان سرها درآورید. جالب است بدانید که حتی ناخن کارانی که دارای تجربه کمتری هستند و تبلیغات گسترده ای برای کار خود نمی کنند نیز به مراتب درآمد بهتری از سایر حرفه ها دارند.

کاشت ناخن در ایران آینده شغلی درخشانی دارد
کاشت ناخن در ایران آینده شغلی درخشانی دارد

وجود رقبای دانه درشت در زمینه کاشت ناخن در شهرتان به هیچ وجه جلوی موفقیت شما را نخواهد گرفت چرا که اساسا بازار کار کاشت ناخن هرگز اشباع نمی شود و همیشه جا برای افراد تازه کار در این حرفه وجود دارد. شما به ازای تمام بانوانی که در شهر و دیار شما زندگی می کنند مشتری خواهید داشت بنابراین بسیار بعید است که بازار این حرفه را روزی راکد و کساد ببینید. آموزش کاشت ناخن شما را وارد بازار کار پر رونقی می کند که پایان و انتهایی برای آن نمی توان متصور شد.

کلام پایانی

حرفه کاشت ناخن یکی از حرفه های درآمدزا و پر طرفدار در بین بانوان است. حرفه ای که حتی با وجود رقبای خوش آوازه باز هم جا برای شما در این بازار وجود دارد. با این حال برای جذب مخاطب در حرفه کاشت ناخن باید باهوش و زیرک باشید. در بازار پر رقابت و پر تنش امروز به ویژه در حیطه خدمات زیبایی، برای اینکه از حریفان عقب نمانید باید دنبال آموزش های اصولی بروید. بی شک راز جذب مخاطب و پر مشتری بودن حرفه شما در یادگیری الفبای این هنر تحت نظارت اساتید خبره است. بدین منظور می توانید جهت شرکت در دوره آموزش کاشت ناخن همراه با مدرک معتبر بین المللی با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
اسکرول به بالا